nav-left cat-right
cat-right

Detlon proponuje linie regularne do 50 km.

Przemieszczanie jest podstawowym elementem prosperowania właściwie każdej działalności, tymczasem my w charakterze zarządzający marką, rzadko jesteśmy w stanie nadzorować aspekt logiczno-transportowego osobiście. Warto dodać, że tego typu kontrola w firmie jest zgodna z ustalonym prawem, które zapewnia strzeżenie spraw prywatnych oraz państwowych przedsiębiorstw, ale również odpowiada za bezpieczeństwo zatrudnionych obywateli.

Sporządzone bardzo dużo systemów służących do kontroli pracowników, jednak każdy z nich ma na celu nie tylko dokonywanie pomiaru czasu pracy kierowców, ale również kontrolowanie całego procesu logistycznego w tym eksploatację środków transportu, ich dostępność, czy też zużycie paliwa.

Poczynania te,przede wszystkim opierają się na na sczytywaniu danych z kart kierowcy przynajmniej raz na 28 dni lub w wyjątkowych przypadkach częściej. Mechanizm ten jest bardzo ważny, w przypadku gdy chodzi o sporządzanie rozkładu oraz rozliczania czasu pracy kierowców. Daje sposobność sporządzenia indywidualnego rozkładu czasu pracy, gdzie godziny rozpoczynania i kończenia etatu mogą ulec zmianie, a mimo wznowionego zainicjowania etatu w tej samej dobie, nadgodziny nie są naliczane.

Bardzo istotną rzeczą w organizacji jest harmonogram i ewidencja czasu pracy kierowcy. Dzięki planowaniu pracy spedytorów jesteśmy w stanie policzyć zbliżony czas potrzebny do finalizacji projektu, obejmujący ilość odbytych kilometrów oraz czas przeznaczony na odetchnięcie. Należy pamiętać natomiast o tym, że plan oraz czas pracy kierowców musi synchronizować się z prawami respektowanymi prawami na terenie Polski oraz w UE. Na ten przykład dobowy okres jazdy między dwoma dziennymi okresami odpoczynku nie może przekraczać niż 9 godzin. Respektując te przepisy, mamy niemalże pewność wydajnej pracy, w efekcie również przydatnych interesów.

Comments are closed.